fredag den 10. november 2017

Dag 162

9 november 2017

Dagens indtryk..
Det havde blæst i løbet af natten,  så jeg vågnede nogle gange ved at vinden peb i riggen og båden gav sig i fortøjningerne. Alligevel var vi oppe 0715
Charlotte havde lagt planer for dagen som bestod i at vi skulle følge en sti op ad bjergskråningen lige syd for havnen. Vi regnede med en tur på et par timer, idet vi igen ville skyde fisk til aftensmad, så det skulle der også være kræfter til. Stien var afmærket og der stod på skiltet den var 3 km.
Desværre fik jeg ikke aktiveret endomondo men efter to timers konstant kravlen op ad delte stien sig og allerede nu havde vi overskredet de tre kilometer vi regnede med. Vi valgte stien mod byen Valverde men senere kunne vi se det var for langt. Derfor gik vi cross country mod en kæmpe vandforsynings ledning som vi vidste endte lidt fra marinaen. Desværre var rørene ført i en tunnel gennem bjerget men heldigvis var gitteret ikke låst. Vi traskede gennem tunnelen som viste sig at være mindst en kilometer lang. Godt vi havde lys i mobilen. Turen ned virkede endomondo og sammenlagt vil jeg mene vi har trasket mindst ti kilometer ad små stier og cross country. Over middag skød vi igen fisk til aftensmad.
Dagens udfordring: At gå cross country nedad mod de store vandrør. Vildt stejlt nedad og ingen sti overhovedet